PROGRAMY I PROJEKTY DO REALIZACJI:
- 
		Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego
 
- 
		Roczna Koncepcja Pracy Przedszkola nr. 403
 
- 
		Program edukacji przedszkolnej wspomagający rozwój aktywności dzieci wychowania przedszkolnego „Nasze przedszkole”. Autorzy: Małgorzaty Kwaśniewskiej i Wiesławy Żaby - Żabińskiej
 
- 
		Program wychowania przedszkolnego – dobre praktyki „ Dziecko w swoim żywiole”. Autorzy: Anna Pawłowska – Niedbała, Dorota Kucharska, Justyna Święcicka i Ewelina Wilkos.
 
- 
		Program Wychowawczy Przedszkola nr. 403
 
- 
		Program adaptacyjny dla dzieci 3 – letnich „ Będę przedszkolakiem”
 
- 
		Pracujemy z materiałami z  programu Powszechnej Dwujęzyczności
 
- 
		Zagadnienia programu edukacji matematycznej E. Gruszczyk - Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej „Dziecięca matematyka. Edukacja matematyczna dzieci w domu, w przedszkolu i szkole”.
 
- 
		Program Profilaktyki Przeciwdziałania Przemocy i Wykorzystaniu Seksualnemu Chronimy Dzieci – opracowany przez Fundację Dajemy dzieciom Siłę
 
- 
		Program profilaktyki chorób zakaźnych dla uczniów klas I – III szkoły podstawowej i dzieci przedszkolnych ( 5 – 6 lat ) pt. „Więcej Wiem, Mniej Choruję”, którego głównym celem jest zmniejszenie zapadalności na choroby zakaźne poprzez zmianę nawyków higienicznych oraz docenienie roli i wykonywania szczepień ochronnych oraz zwiększenie wiedzy na temat chorób związanych z nieprzestrzeganiem higieny
 
- 
		Program Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy - wspieranie nawyków żywieniowych.
 
- Necio - zabawa w Internet program profilaktyczny opracowany przez Fundację „ Dajemy dzieciom Siłę”.
UCZESTNICZYMY W NASTEPUJĄCYCH KAMPANIACH EDUKACYJNYCH:
- 
		Mamo tato wolę wodę – kształtowanie właściwych nawyków prozdrowotnych,
 
- Cała Polska czyta dzieciom – krzewienie czytelnictwa wśród dzieci i rodziców. Innowacje pedagogiczne: „Klik i wszystko umie to w mig - z Komputerem na TY” – podczas realizacji innowacji dzieci zapoznawane będą z pracą multimedialnych programów edukacyjnych oraz wykorzystaniem komputera do „ zabaw” i nauki w celu zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności z zakresu treści informatycznych.
 
 
 

